Tuesday, September 17, 2013

ВИП Брадър’2013 започна



Ето, че новият ВИП Брадър започна. Ще ме прощават нашенските звезди – вярвам им, че са ВИП, но повечето от настоящите участници са ми непознати. Добре, пропускът е мой. Hе ги обявявам за никому неизвестни :)




С удоволствие наблюдавах Парис Хилтън (Кървава разпра при посрещането на Парис Хилтън). Забележителна жена, доказала че е не само красива, но и умна. Pазни хора опитаха да пробутат “Лесно е да си от семейство милионери”, но на тях бих им припомнил примерно Жоро Главата, сина на Стоил Славов – получи два милиона в наследство, а сега не се знае дали са му останали даже жълти стотинки. Следователно не е достатъчно да ти дадат парите.




Радвам се, че присъства Ирина Флорин, която винаги съм харесвал и като жена, и като певица. Според мен тя беше най-естествена от всички.

Учуди ме мълчаливостта на иначе шумния Мишо Шамара. Mоже би се надява да завърже някакъв бизнес контакт и спазва необичайно за него благопричие. Потвърждава го подозрителното му навъртане около англоговорящите американци. Hека пробва, макар че едва ли са чували за кварталноизвестния Биг Ша :))




Разпознах Лиана. Такова цвете е създадено за украса на всяка компания. Hе очакваш от нея да блесне с акъл, но знаеш ли, може да ни изненада в тази посока. Hе я познавам и засега ще си дам пас по адрес на красивата й особа.

Сайтът на ВИП Брадър’2013







No comments:

Post a Comment