Friday, January 10, 2014

Късмет или проклятие





Когато бях малък, имаше една детска песен. В нея се обясняваше, че най-красиви са децата на Германия, най-нещастни на Испания, а най-щастливи, естествено, на България. Честно ви казвам, това ме изпълваше с гордост и дори се чудех на невероятния късмет да се родя българин.

Говоря за 80-те години на миналия век. Тогава бях дете и не подозирах, че подобни детски песнички се използват от лъжливите комунисти да промиват мозъците. Hе бях чувал за пропаганда. Просто вярвах – съвсем по детски.

Сега се чудя на моята наивност. Наблюдавайки случващото се в България, стигнах до заключението, че по-скоро е проклятие да се родиш тук.

А децата на Испания? Hе, те определено не са по-нещастни от децата на България.

.......................................................................

Песента се казва "От Севиля до Гренада".
Има много варианти на текста.
Аз обаче говоря точно за детския.

Ако искате, любовният вариант е тук






No comments:

Post a Comment