Monday, January 2, 2017

Горещ полъх от Джесика Ашли



Това е ослепителната Джесика Ашли, корица на "Плейбой" през юни 2014 година.
Съжалявам, че я открих едва наскоро. Ама така е като не следя библията "Плейбой".

Извънзeмната външност на Джесика Ашли ме накара да се върна към блога, който четете в момента. Отдавна не бях публикувал, но не можах да устоя на това предизвикателство. Джесика явно ми въздейства от разcтояние. :))) Как ли би ме връткала на малкия си пръст, ако беше до мен?

За постинга имаше малък проблем - това захарче Джесика почти навсякъде е съвсем голичка. Аз обаче успях да я "облека" в името на публикацията.

Стига съм говорил! Ето снимките и внимавайте да не получите инфаркт от вълнение.




















Повече за нея можете да откриете в някои от профилите и страниците на Джесика Ашли:

Instagram 
Facebook
Twitter


1 comment: